Bestuur
Ons bestuur over zingen in een koor:
Anneke: Zingen in een koor is voor mij ...
Geluk hebben!
Het is heerlijk om samen een muziekstuk in te studeren. Hoewel er altijd een moment komt dat je denkt: gaat dit nog wat worden? Maar samen zing je door, en dan komt het moment van de magie: de noten worden muziek! Dat is echt genieten. Hopelijk straalt dat plezier uit naar het publiek!
Eva: Zingen in een koor is voor mij...
Alleen maar positief!
Ik hou van zingen en van klassieke muziek. Ik zing al ruim 30 jaar bij Harmonie. Ook vind ik het leuk dat het een gemengd koor is. En wat dacht je van de maandelijkse Harmonieborrel? Heel gezellig! En ik hou van cijfertjes en van balansjes maken. Heerlijk als alles klopt!
Marja: Zingen in een koor is voor mijā¦
Een energiebom!!!
Na een repetitie ben ik helemaal opgeladen en vol energie. Na een concert stuiter ik helemaal. Ik verwonder me over de prachtige muziek: je snapt het pas echt als je onderdeel bent van de uitvoering. Ik heb zoveel nieuwe mensen leren kennen. Wat een geweldige ervaring om samen zoiets moois tot stand te brengen.
Peter: Zingen in een koor is voor mij....
Een bron van gezondheid en geluk.
Het vermindert stress, verhoogt het geluksgevoel en versterkt de weerstand. Het bevordert sociale verbondenheid en verbetert de fysieke conditie en ademhaling. Het is een toegankelijke manier om samen mooie muziek te maken, waarbij men leert "blenden".

Bestuur: van links naar rechts Marja, Annette, Anneke, Eva en Peter (Foto Geert Heikens)

